مدل شومیز زنانه

جدیدترین مدل شومیز زنانه 1402

فهرست مطالب
مدل شومیز زنانه یکی از محبوب ترین ها نزد بانوان است چرا که هم کاربرد زیادی در استایل دارد و هم تنوع در مدل و طرح و رنگ آن بالا می باشد. شومیز یک واژه فرانشوی می باشد که معنای آن به ژاکت و بلوز می رسد.
یکی از نکات مهمی که شومیز ها را محبوب کرده است به این دلیل می باشد که می توانید شومیزها را با انواع دامن کوتاه و بلند و شلوار مام استایل  و … و حتی با انواع مدل مانتو مجلسی ست کنید.

یکی از مدل شومیز زنانه ای که بسیار در بین بانوان محبوب و پرمصرف است شومیز مجلسی می باشد که انتخابی بسیار شیک و هوشمندانه ای است. شومیزها جنس های مختلفی دارند که می توانید با توجه به موقعیت و مکانی که می خواهید از آن ها استفاده کنید خرید خود را انجام دهید.

در مقالات گذشته از تیشرت دخترانه شیک و انواع تیشرت تابستانه زنانه توضیحی کامل داده ایم که می توانید برای خریدی دقیق آن ها را مطالعه کنید و از بهترین مزون لباس و فروشگاه های معتبر آن ها را خریداری کنید.

جدیدترین مدل شومیز زنانه سال

جدیدترین مدل شومیز زنانه سال

مدل های شومیز زنانه از جنس حریر انتخابی درست برای فصل تابستان و بهار می باشند زیرا دارای جنسی لطیف، سبک و خنک هستند. مدل شومیز زنانه بسیار متنوع است که باید برای خرید آن نکاتی را در نظر داشته باشید.

بهتر است برای خرید جنس پارچه را به خوبی بررسی کنید چرا که شومیزتان باید باکیفیت و خوش دوخت باشد تا دوام بیشتری داشته باشد و هنگام شست و شو آسیبی نبیند و درزهای آن باز نشود. شومیزهای بی کیفیت به مرور زمان و با چندین بار شست و شو تغییر رنگ داده و به سرعت کهنه و خراب می شوند.

شومیزهای نخی انتخابی درست برای فصل تابستان می باشند که دارای مدل های مختلف هستند و بیشتر برای زیر مانتو و مهمانی های خانوادگی استفاده می شوند. نگهداری از آن ها راحت تر است و با طرح های زیبایشان می توانید استایلی خاص را برای خود بسازید.

شومیزهای ابریشمی یا حریر جنسی بدن نما دارند که بیشتر برای مجالس رسمی از آن ها استفاده می شود و به راحتی می توانید با انواع مدل دامن آن را ست کنید. این نوع شومیزها نیاز به نگهداری زیادی دارند و باید برای شست و شوی آن ها از مواد شوینده ی ملایم استفاده کنید و بخاطر داشته باشید که لک های کثیفی و چربی به سختی از آن ها پاک می شود.

اگر به دنبال مدل شومیز زنانه ای هستید که دوام بالایی داشته باشد و کیفیت آن بعد از شست و شو از بین نرود شومیزهایی پلی استری را انتخاب کنید این شومیزها مناسب فصل بهار و پاییز می باشند و در فصل تابستان گرم هستند و در فصل زمستان هم باعث جذب سرما می شوند. تنوع رنگی آن ها بسیار است و می توانید با استفاده و خرید از این مدل ها استایل های متنوعی را ست کنید.

مدل های شومیز زنانه مجلسی

مدل های شومیز زنانه مجلسی

بلوز و شومیز مجلسی زنانه طرح و مدل های متفاوت و متنوعی دارند که می توانند انتخابی هوشمندانه برای شرکت در مراسمات رسمی و غیر رسمی باشند و با انتخاب آن ها می توانید استایلی شیک و جذاب داشته باشید.

مدل شومیز زنانه مجلسی اغلب با پارچه هایی مانند حریر، گیپور و ریون دوخته می شوند که دارای طرح و رنگ های متفاوتی هستند و می توانید با انواع دامن مجلسی و یا شلوارهای دمپا و مجلسی آن ها را ست کنید و استایلی خیره کننده را برای خود بسازید. بهتر است قبل از خرید شومیز زنانه به فرم اندام خود دقت داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید.

شومیزهای مجلسی در انواع مدل های طرح دار، ساده، بدون آستین، با آستین و… با مدل های یقه های متفاوت طراحی و دوخته می شوند و بهتر است برای خرید آن ها این نکات را در نظر داشته باشید. اگر می خواهید شومیز خود را با یک ساپورت بپوشید بهتر است از شومیزهایی با قدهای بلند استفاده کنید تا شیک تر و زیباتر شوید و استایلی بدون نقص داشته باشید.

مدل شومیز زنانه در رنگ های متفاوتی وجود دارند که می توانید با توجه به رنگ مو، پوست و فرم اندام خود به دنبال رنگ های شاد و تیره بروید. شومیزها در دسته لباس هایی هستند که خانم ها با هر رده سنی می توانند از آن ها استفاده کنند و انتخابی ایده آل محسوب می شوند.

شومیز مناسب برای اندام های درشت

برای خرید هر نوع لباسی اعم از، مانتو، تاپ و تیشرت، بادی زنانه و… باید اندام خود را مد نظر داشته باشید تا در خرید خود موفق باشید. همان طور که گفته شد مدل شومیز زنانه متنوع است و اگر شما اندامی درست و چهارشانه هستید به دنبال شومیزهای آستین پفی نروید.

برخی از شومیزها دارای ساسون در قسمت کمر و زیر سینه هستند که فرم بدن شما را کمی اندامی تر می کنند ولی برخی دیگر دارای پلیسه هستند که قسمت شکمی و پایین سینه شما را درشت تر از آن چه هست نمایان می کنند. مدل شومیز زنانه با طرح های شلوغ سن شما را بالاتر از آن چه هست نشان می دهند ولی اگر تمایل دارید شومیزی طرح دار خریداری کنید بهتر است به دنبال طرح های درشت بروید.

اگر بالا تنه ای درشت دارید از شومیزهای جذب با کمرهای پهن استفاده کنید تا قسمت شانه ها را بزرگ تر نشان ندهد. و اگر اندام شما گلابی شکل است باید مدل شومیز زنانه ای را خریداری کنید که قسمت شانه جذب و قسمت پایینی آن گشاد باشد تا از نشان دادن شکم و پلو جلوگیری شود.

شومیز مناسب برای اندام های درشت

تفاوت شومیزهای زنانه تابستانه و زمستانه

مدل شومیز زنانه تابستانه را می توانید از جنس های نخی و خنک با مدل هایی متفاوت و آستین حلقه ای و یا پشت باز انتخاب کنید که در رنگ بندی های متفاوت و طرح های مختلف تولید و به به لبازار عرضه می شوند.

برای انتخاب شومیزهای زمستانه اصولا باید جنس های ضخیم و پوشیده را انتخاب کرد که بیستر از جنس های پشمی و مخمل تولید می شوند و این شومیزها نیز رنگ بندی های متفاوتی دارند. اکثر مدل شومیز زنانه در این فصل با آستین های بلند و یقه های پوشیده طراحی و تولید می شوند و طرفداران زیادی نیز دارند.

از کجا و با چه قیمتی خریداری کنید؟

برای خرید مدل شومیز زنانه با خیالی آسوده، فروشگاه اینترنتی بوروک را به شما پیشنهاد می کنیم. تنوع در مدل و رنگ و کیفیت بالای لباس ها باعث می شود تا شما با خیالی آسوده خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

اگر به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه های خود هستید می توانید با مراجعه به این سایت به راحتی آنچه را که نیاز دارید خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

در نظر داشته باشید که قیمت هر لباسی بستگی به جنس و کیفیت دوخت آن دارد اما شما می توانید بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت از سایت فروشگاهی بوروک خریداری کنید.

برخی برای خرید اینترنتی تردید دارند از اینکه آیا جنس و کیفیت لباس خوب است و آیا لباس انتخابیشان سایز مناسب است؟ شما می توانید با مراجعه به جدول سایز بندی خریدی دقیق و درست را انجام دهید همچنین تیم پشتیبانی بوروک می توانند شما را برای خریدی آسوده راهنمایی کنند. از نظر کیفیتی اجناس هم باید بگوییم تمام محصولات این سایت تضمین شده می باشد.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *