تیشرت تابستانه زنانه

جدیدترین مدل های تیشرت تابستانه زنانه 1402

فهرست مطالب

برای خرید تیشرت تابستانه زنانه باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. بیشتر خانم ها تصور می کنند که هر تیشرتی برایشان مناسب است در صورتی که این چنین نمی باشد و باید برای خرید آن به نوع و فرم اندام خود توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید خریدی مناسب را انجام دهید.

از آن جایی که تیشرت جزء لباس های رسمی به حساب نمی آید اکثر بانوان و دختران برای خرید آن ها حساسیت نشان نمی دهند و این موضوع باعث می شود تا انتخابی اشتباه داشته باشید. بیشتر خانم ها حداقل یک یا دو تیشرت بلا استفاده در کمد لباس هایشان است چرا که بدون توجه و در نظر گرفتن نکاتی آن ها را خریداری کرده اند که بعد از مدتی متوجه می شوند که انتخابی اشتباه داشته اند و تیشرت خریداری شده به کار آن ها نمی آید.

در فصل تابستان خرید یک تیشرت زنانه و دخترانه مناسب و کارآمد بسیار مهم است و هم چنین یکی از دغدغه های خانم ها محسوب می شود. مهمترین المان برای خرید تیشرت تابستانه زنانه جنس و مدل آن است. برای خرید هر تیشرتی باید توجه داشته باشید که برای استفاده در چه مکانی آن را خریداری می کنید.

خرید تیشرت تابستانه زنانه

ویژگی های مهم برای خرید تیشرت تابستانه زنانه

1- جنس تیشرت تابستانه زنانه:

برای خرید تیشرت تابستانه زنانه به اولین نکته ای که باید توجه داشته باشید جنس آن است چرا که باید هم خنک و راحت باشد و هم از عرق کردن بدن جلوگیری کند. پس مطمئن شوید تیشرتی که خریداری می کنید صد در صد پنبه باشد و با الیاف پلی استر ترکیب نشده باشد تا از پوست شما محافظت کند و اجازه نفس کشیدن را به پوست بدهد این نوع الیاف به راحتی شست می شود و مقاومت بالایی نیز دارد.

تیشرت های نخی با شست و شو کمی سایز عوض می کنند و به قول معروف کش می آیند. این موضوع زمانی نتیجه ی بد دارد که در آن از الیاف پلی استر استفاده شده باشد چرا که پلی استر با شست و شو تغییر سایز ندارد و باعث می شود برخی جاهای تیشرت بزرگ و برخی دیگر همان فرم قبلی را حفظ کرده باشند و در این صورت تیشرت تابستانه شما فرم اصلی خود را از دست خواهد داد.

به دنبال فروشگاهایی بروید که معتبر هستند و برای مشتری ارزش زیادی قائل می شوند و به جای پلی استر در تیشرت های خود از الیاف کتان کش و یا اسپانداکس استفاده کرده اند و این موضوع را فارغ از فروش به مشتری خود بازگو می کنند.

2- کیفیت دوخت و سایز تیشرت:

برای خرید تیشرت تابستانه زنانه به کیفیت دوخت آن توجه داشته باشید که یکی از نکات مهم به شمار می آید. هر چه دوخت یک لباس تمیز و زیبا باشد به شیک بودن آن در تن شما نیز کمک بزرگی خواهد کرد.

تیشرت هایی که دارای کیفیت دوخت مناسبی هستند شاید قیمت بالاتری داشته باشند اما عمر طولانی تری نیز خواهند داشت با چند بار شست و شو درزهای آن ها باز نمی شود.

برای خرید تاپ و تی شرت مناسب به دنبال سایزهای بزرگ نروید و سعی کنید از تیشرت های اسلیم و چسبان استفاده کنید زیرا همان طور که گفته شد تیشرت پس از چند بار شست و شو جا باز می کند و کمی کش می آید.

پس بهتر است برای خرید تیشرت آن را حتما به تن کنید اما اگر قصد خرید از فروشگاه های آنلاین را دارید می توانید به جدول اندازگیری سایز مراجعه کرده و خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

طراحی و مدل تیشرت زنانه

 

3- طراحی و مدل تیشرت زنانه:

برای انتخابی درست اول تصمیم بگیرید که تیشرتی که خریداری می کنید برای استفاده در چه مکانی می خواهید. برای خرید تیشرت تابستانه زنانه زیر مانتو ها و یا برای استفاده در منزل و یا برای شرکت در مهمانی های غیر رسمی و… در این صورت می توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

مثلا برای استفاده، همراه مانتوهای اسپرت به دنبال تاپ و تیشرت های ساده با رنگ های خنثی بروید که به راحتی بتوانید استایل خود را ست کنید و اینگونه می توانید از مانتو های طرح دار و … استفاده کنید.

برای خرید تیشرت های راحتی می توانید از ست تیشرت و شلوار و یا تیشرت و شلوارک استفاده کنید توجه داشته باشید که به دنبال جنس های خنک و راحت بروید.

اگر می خواهید لباسی خریداری کنید که در مهمانی و دورهمی ها از آن استفاده کنید، خرید بادی و شومیز و بلوز می توانند انتخابی درست و مناسب باشند و به راحتی با مانتو و هر نوع شلواری قابل ست کردن می باشند.

انواع مدل های تیشرت تابستانه زنانه

  • تیشرت تابستانه زنانه بلند:

این نوع تی شرت ها بسیار پرطرفدار بوده و محبوبیت زیادی در بین دختران جوان دارد که به آن ها تیشرت های لانگ گفته می شود که در طرح ها و مدل های رنگی بسیار زیادی وارد بازار شده اند. برخی از آن ها دارای آستین کوتاه و برخی دیگر آستین بلند هستند که مناسب فصل پاییز و بهار نیز می باشند و به راحتی با انواع شلوارهای جین و یا لگ ها ست می شوند و استایلی زیبا را برای شما خواهند ساخت.

  • تیشرت های ورزشی زنانه:

این نوع تیشرت ها معمولا برای استفاده در باشگاه ها، دوچرخه سواری، یوگا، بدنسازی و… استفاده می شوند که به دلیل کشسانی بودن آن ها هیچ گونه محدودیتی در انجام فعالیت ها ایجاد نمی کنند. کیفیت بالا و ظاهری جذب و زیبا نیز دارند. این نوع تیشرت ها برای فعالیت های ورزشی طراحی شده اند و با داشتن منافذ در بافت تی شرت باعث می شوند که پوست شما تنفس داشته باشد و از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند و با هر شلوار و استایلی به راحتی ست می شوند.

  • تیشرت نیم تنه:

این نوع تیشرت تابستانه زنانه برای خانم هایی مناسب است که بالا تنه ریزی دارند و بیشتر برای راحتی در باشگاه های ورزشی استفاده می شود که با شلوارک و یا ساپورت و … نیز ست می شوند و برخی دیگر از این نوع تیشرت ها برای شرکت در دورهمی ها نیز استفاده می کنند و در ست کردن شلوار جین با کفش به شما کمک خواهند کرد.

پولوشرت های زنانه

  • پولوشرت های زنانه:

پولوشرت به تی شرت هایی گفته می شود که دارای یقه های بلند می باشند و یا چند دکمه در قسمت یقه دارند. این نوع تیشرت ها بیشتر برای ورزش هایی مثل تنیس و یوگان استفاده می شود برای استفاده در استایل کژوال انتخابی درست و هوشمندانه هستند و دارای الیاف طبیعی و یا ابریشمی نیز می باشند.

بهترین جنس تیشرت تابستانه

جنس تیشرت تابستانه زنانه انواع متفاوتی دارند که بهترین آن ها نخ پنبه ای است که از عرق کردن بدن جلوگیری کردن و عرق را به خود جذب می کنند و انتخابی مناسب برای فصل تابستان هستند. تیشرت های جنس ژرسه بافتی محکم دارند و رنگ پس نمی دهند و با شست و شوی مداوم رنگ و فرم خود را حفظ می کنند.

جنس های پیما که ضد چروک و پرز هستند انتخابی مناسب برای افرادی است که می خواهند در مکان ها عمومی از لباس خود استفاده کنند و ضد چروک بودن آن ها کمک زیادی به ظاهر مناسب افراد می کند.

جنس های مرینو عرق بدن را به خود جذب می کنند و بوی بد را از بین می برند و حس خوبی را به شما خواهند داد. برای خرید این جنس های با کفیت می توانید به مزون لباس که فروشگاه هایی معتبر هستند سری بزنید.

سایت فروشگاه اینترنتی بوروک نیز تنوع بسیار بالایی داشته که شما با هر سلیقه ای می توانید بهترین و باکیفیت ترین خرید را برای حود داشته باشید تنوع بالای تیشرت تابستانه زنانه و دخترانه باعث شده تا همه افراد با سلیقه های مختلف بتوانند خرید خوبی را تجربه کنند و به آنچه مد نظر دارند دست پیدا کنند.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *