مدل های بادی زنانه

انواع مدل های بادی زنانه 1402

فهرست مطالب

مدل های بادی زنانه متنوع است و برای خرید بادی زنانه باید معیارهای مهمی را در نظر بگیرید تا خریدی درست را انجام دهید. بادی های زنانه در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. سبک این لباس مانند لباس های شنا می ماند و کاملا جذب بدن هستند.

برای دوخت انواع مدل های بادی زنانه از پارچه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها مناسب برای مکان های خاصی هستند. بادی ها با قلاب و یا دکمه های چسبان در قسمت فاق بسته می شوند. این لباس ها در انواع مختلف، آستین دار، بدون آستین مدل یقه های مختلفی دارند.

این لباس از پارچه های محکم تولید می شود و فرم طبیعی بدن شما و منحنی های آن را نمایان می کند. بادی ها سرهمی هستند . ظاهری تنگ و جذب دارند. انواع مدل های بادی زنانه را می توانید با انواع شلوار و دامن به راحتی ست کنید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

لباس بادی زنانه چیست؟

لباس بادی زنانه چیست؟

همانطور که گفته شد مدل های بادی زنانه متنوع هستند و ظاهری جذب و چسبان دارند ولی در عین حال بسیار سبک و راحت می باشند. برای تولید بادی های زنانه معمولا از پارچه های کشی و سبک استفاده می شود. برخی از این لباس ها دارای شلوار هستند و به عنوان لباس خواب از آن ها استفاده می شود.

در سال 1950 میلادی بادی های زنانه به روی کار آمدن و در آمریکا ترند شده  بودن و حالا پس از مدت ها دوباره به خانه ی مد آمده اند و بسیار محبوب و پرطرفدار نیز می باشند. انواع مدل های بادی زنانه را می توانید برای مکان های مختلفی که می خواهید در آن ها حضور پیدا کنید خریداری کنید و به راحتی با استایل های مختلف ست می شوند.

انواع مدل های بادی زنانه

همان طور که در بالا اشاره کردیم این لباس در مدل های مختلف و با پارچه های مختلفی طراحی و تولید می شود که تنوع در رنگ بندی های آن ها بسیار زیاد می باشد و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. برای خریدی درست و هوشمندانه بهتر است به سراغ فروشگاه های معتبر و یا مزون لباس بروید که هم تنوع بالا دارند و هم از کیفیت جنس و دوخت بالایی برخوردار هستند.

بادی مجلسی

  • بادی مجلسی:

برای طراحی و تولید بادی های مجلسی از پارچه هایی مانند: دانتل، گیپور و حریر کش استفاده می شود که بسیاری از خانم ها برای شرکت در مراسمات رسمی از آن ها استفاده می کنند. مدل هاس متفاوت آن ها باعث شده تا هر خانمی با هر سبک و سلیقه ای بتواند به راحتی به خرید بادی زنانه برود.

بادی های پوشیده و باز باعث می شوند تا شما برای هر نوع مهمانی خریدی درست و هوشمندانه داشته باشید و خوش استایل بدرخشید. بادی های مجلسی با جنسی که دارند مانند گن عمل می کنند و باعث می شوند نواقص بدن پوشیده شود و کمر شما فرم ساعت شنی پیدا کند.

بادی عروسکی

  • بادی عروسکی:

یکی از بادی های پر فروش و محبوب نزد نوجوانان بادی های عروسکی هستند که به دلیل تینیجر بودن آن ها نوجوانان با پوشیدنشان دنیای فانتزی خود را می سازند. این مدل بادی ها در زمان پیدایش بادی، ظهور کرد و بسیار پرفروش و متنوع هستند و برای سنین 14 تا 25 سال بسیار مناسب می باشند.

  • بادی فانتزی:

زمانی که بادی های فانتزی طراحی و تولید شد با استقبال بی نظیر بانوان رو به رو شد که مهمترین دلیل آن شیک و جذاب بودن آن ها به تن بانوان بود و قیمتی مناسب نیز داشتند. مدل های بادی زنانه فانتزی با ظاهر شیکی که دارند به عنوان لباس خواب به فروش می رسند که دارای رنگ های متنوع و یک تکه و دو تکه هستند.

 

  • بادی اسپرت:

بادی های اسپرت یکی دیگر از مدل های بادی زنانه می باشند که با خرید آن ها می توانید استایلی اسپرت داشته باشید. این بادی ها مانند تیشرت می مانند و می توانید به عنوان تیشرت تابستانه و به جای تاپ و تیشرت زنانه و دخترانه از آن ها استفاده کنید چرا که جنسی نخی و خنک دارند و مدل ها ی آن ها مانند تیشرت و تاپ می باشد و تنها تفاوتی که دارند نوع پوشش آن ها و وجود قزن های آن ها است.

این نوع بادی را می توانید با انواع شال اسپرت و مانتو و کتونی و کفش به راحتی ست کنید و استایلی جذاب و زیبا داشته باشید برای استایل عید هم می توانید با انواع مدل های مانتو عید به راحتی استایلی شیک داشته باشید. این مدل بادی ها مناسب برای شرکت در مهمانی های خانوادگی، دوستانه و یا حضور در مکان های بیرون از خانه هستند.

بادی اسپرت

معیارهای مهم برای خرید انواع مدل های بادی زنانه

جنس بادی:

همیشه برای خرید بادی به جنس آن توجه داشته باشید مخصوصا زمانی که می خواهید برای شرکت در مهمانی به سراغ مدل های بادی زنانه بروید. همان طور که گفته شد بادی ها از جنس های مختلف پارچه تولید می شوند و باید توجه داشته باشید که آن ها را برای چه مکان و چه فصلی خریداری می کنید.

سایز و انعطاف پذیری بادی:

سایز خود را به درستی بررسی کنید بادی ها باید چسبان و انعطاف پذیر باشند ولی نه خیلی که پس از مدتی جا باز کنند و فرم خود را از دست بدهند. از خرید بادی هایی که با کش آمدن آن ها رنگشان تغییر می کند خودداری کنید چرا که پس از مدتی دو رنگ می شوند و یا با شست و شو کیفیت خود را از دست می دهند.

کیفیت دوخت:

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید انواع مدل های بادی زنانه به آن دقت کنید کیفیت دوخت آن ها می باشد. از آن جایی که بادی ها جنسی کشی دارند باید توجه داشته باشید که اصولا خرید آن ها باید یک سایز کوچک تر سایز معمولی شما باشد و این موضوع باعث کش آمدن لباس به تن شما می شود در اینصورت باید توجه داشت که این موضوع باعث نشود که درزهای لباس باز شود.

قیمت بادی:

همان طور که می دانید دلایل زیادی روی قیمت لباس ها تاثیرگذار هستند. پس بهتر است قبل از خرید بودجه ی خود را مشخص کنید تا خرید راحت تری را داشته باشید. بادی های مجلسی قیمت بالاتری نسبت به بادی های دیگر دارند ولی شما می توانید با هر سلیقه و بودجه ای که دارید به راحتی از فروشگاه اینترنتی معتبر بوروک خریدی دلپذیر و منحصر به فردی را تجربه کنید.

نکات مهم هنگام پوشیدن بادی زنانه

نکات مهم هنگام پوشیدن بادی زنانه

  • زیر بادی ها از تاپ استفاده نکنید تا اجازه دهید فرم بادی خودش را نشان دهد.
  • افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است از مدل های بادی زنانه با رنگ های تیره استفاده کنند.
  • استفاده از کفش های پاشنه بلند می توانند به استایل شما و دیده شدن زیبایی بادی به تن شما کمک کنند.
  • برای برخی از بادی ها می توانید از کمربند های پهن و نازک استفاده کنید تا سادگی آن ها را از بین ببرید.
  • برای استفاده از اکسسوری می توانید به سراغ ساده ترین ها بروید تا جلوه بیشتری داشته باشند و استایل شما را منحصر به فرد کنند.
مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *