بهترین روش اندازه گیری سایز مانتو

بهترین روش اندازه گیری سایز مانتو

فهرست مطالب

در هنگام خرید مانتو روش اندازه گیری سایز مانتو یکی از نکات مهم برای انتخاب درست است. امروز در مجله بوروک روش این اندازه گیری رو آموزش دادیم.

مانتو یکی از پوشاک برای خانم ها و دختران می باشد که برای بیرون از منزل استفاده می کنند پس باید در انتخاب و خرید آن به ویژه انتخاب سایز مانتو وسواس زیادی را به خرج دهید. انواع مانتو شامل: خرید مانتو ادراری، مانتو مجلسی، مانتو اسپرت، خرید انواع مانتوهای پاییزه و زمستانه و ….

ما در این مقاله به شرح راهنمای انتخاب سایز مانتو به صورت اختصاصی میپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

همانطور که مستحضر هستید در عصر امروزه زیبایی تیپ و استایل از اهمیت فراوانی برای تمامی افراد برخوردار می باشد به صورتی که در اولویت زندگی افراد قرار گرفته است.

اجزای تشکیل دهنده تیپ و استایل هر فرد، پوشاک می باشد که به عنوان پوششی برای محافظت از بدن در برابر عوامل خارجی طراحی شده است.

پوشاک دارای طیف گسترده ای از انواع لباس با تنوع رنگ و مدل می باشد که هر فرد با توجه به جنسیت خود، لباس انتخابی را استفاده می کند.

به عنوان مثال خرید مانتو و یا خرید شال و روسری از اصلی ترین پوشاک بانوان و دختران می باشد که برای محیط های بیرون از منزل همچون محل کار، مهمانی و… استفاده می کنند.

از آنجایی که مانتو به عنوان اصلی ترین پوشاک متاثر در تیپ و استایل خانم ها می باشد، پس زیبایی مدل و طرح آن به همراه کیفیت در پارچه و دوخت بسیار مهم می باشد، از همین جهت هر روزه مدل های متنوعی از مانتو تولید و روانه بازار می گردد.

البته علاوه بر زیبایی مانتو و کیفیت آن، انتخاب سایز مانتو متناسب با اندام حائز اهمیت می باشد، زیرا اگر سایز مانتو گشاد یا تنگ باشد جلوه ای زشت را ایجاد می کند.

اگر زیبایی استایل برای شما عزیزان اهمیت دارد و می خواهید مانتو را متناسب با اندام خود خریداری کنید، در این بخش با ما همراه باشید تا برای انتخاب سایز مانتو شما را راهنمایی کنیم.

اندازه گیری دور سینه

اطلاعاتی مفید درباره روش اندازه گیری سایز مانتو:

برای انتخاب سایز مانتو، ابتدا به ساکن باید روش اندازه گیری سایز مانتو را بدانید تا سایز اندام خود را به دست بیاورید، برای این امر باید از متر خیاطی که از زمان قدیم تا به امروز مورد استفاده خیاط ها قرار می گیرد، استفاده نمایید و قسمت های مختلف بدن را اندازه گیری کنید.

اندازه گیری سایز اندام:

  • اندازه گیری دور سینه: برای اندازه گیری دور سینه، باید به وسیله متر دور تا دور سینه و کمر را اندازه بگیرید، توجه داشته باشید پس از اندازه گیری باید 1 الی 2 سانت به سایز اضافه کنید تا در حرکت لباس مشکلی وجود نداشته باشد.
  • اندازه گیری دور کمر: برای اندازه گیری دور کمر باید  قسمت گود کمر را که در زمان قرار گرفتن دست رو به پایین، آرنج با آن تماس پیدا می کند، انتخاب کنید.
  • اندازه گیری دور باسن: برای اندازه گیری دور باسن باید برجسته ترین قسمت باسن را اندازه بگیرید.

توجه داشته باشید برای دور باسن باید 2 الی 3 سانتی متر بیشتر اندازه بگیرید.

  • اندازه گیری گردن برای مانتو: برای اندازه گیری گردن نباید متر را به گردن بچسبانید، بلکه باید 2 الی سه انگشت با گردن فاصله داشته باشد.
  • اندازه گیری آستین برای مانتو: برای اندازه گیری باید دست ها را در پهلو پایین نگه دارید، سپس متر را روی شانه قرار دهید و تا روی مچ اندازه گیری کنید.

البته برای آستین می توانید با توجه به سلیقه خود اندازه را انتخاب کنید.

  • اندازه گیری قد مانتو: قد مانتو را باید با توجه به اندام خود انتخاب کنید به عنوان مثال افراد قد کوتاه باید قد مانتو را تا زیر باسن و روی زانوها انتخاب کنند تا قد آنها را بلندتر نشان دهد. همچنین افراد قد بلند نیز می توانند قد مانتو را تا زیر زانو انتخاب کنند.

لازم به یادآوری است برای اندازه گیری قسمت های مختلف بدن برای راهنمای انتخاب سایز مانتو، باید از فردی دیگر کمک بگیرید تا به صورت دقیق اندازه گیری شود.

با راهنمای انتخاب سایز مانتو که در قسمت بالا گفته شد شما عزیزان می توانید به صورت غیر حضوری از فروشگاه اینترنتی بوروک مانتو انتخابی را در سایز مناسب سفارش دهید.

اندازه گیری دور سینه برای خرید مانتو

خرید زیباترین مدل های مانتو:

مجموعه بزرگ ما با داشتن برترین طراحان و خیاط ها به تولید و دوخت انواع مانتو با طراحی فوق العاده زیبا پرداخته اند.

شما عزیزان اگر در انتخاب سایز مانتو مشکل دارید، می توانید اندازه قسمت های مختلف بدن را به کارشناسان ما ارائه دهید تا بهترین مانتو را با سایز مناسب، به شما معرفی کنند.

برای تماس با کارشناسان ما، هم اکنون می توانید با شماره های قرار داده شده در انتهای همین صفحه تماس بگیرید.
همچنین به لطف طراحی سایت تودی ما در هر محصول قسمت راهنمای اندازه گیری داریم که میتوندی از این بخش هم راهنمایی بگیرید.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *