استایل اسپرت دخترانه

5 ایده برای داشتن استایل اسپرت دخترانه

فهرست مطالب

لی از تیپ های محبوب و پر طرف دار، استایل اسپرت دخترانه است که در تمامی فصل ها معیارهای مهم خود را برای داشتن استایل اسپرت دخترانه دارد و باید شناخت کافی را برای داشتن این مدل استایل داشته باشید تا پوششی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

استایل اسپرت دخترانه را می توانید برای استفاده روزمره، مهمانی ها و قرارهای دوستانه، خرید، تفریح و مسافرت و… انتخاب کنید. این مدل استایل را هر گروه سنی می تواند انتخاب کند اما طرفداران آن بیشتر دختران جوان و نوجوان ها می باشند.

شناخت و اصول انتخاب و خرید لباس ها به شما کمک می کند تا با استایل اسپرت و ظاهری جذاب و منحصر به فرد در میان جمع ظاهر شوید. سعی کنید مطابق مد روز عمل کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. لباس های متنوعی در بازار وجود دارند که شما می توانید با انتخاب و خرید آن ها به آنچه مد نظر دارید دست پیدا کنید و استایلی خاص و اسپرت را برای خود بسازید.

تیپ اسپرت چیست؟

تیپ اسپرت چیست؟

استایل اسپرت دخترانه شامل لباس های راحتی و ساده هستند که از لباس های تجملاتی به دور می باشند و نمی توان آن ها را برای حضور در مهمانی و یا مراسمات رسمی استفاده کرد.

انواع تی شرت زنانه و دخترانه، شلوار جین ها در مدل های مختلف، پیراهن های چهارخانه، انواع مانتو اسپرت دخترانه شیک و غیر رسمی، شال  و روسری های ساده، کتونی و صندل ها و … جزء دسته های لباس اسپرت می باشند که پوششی شیک و راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

این روزها لباس های اورسایز  طرفداران زیادی پیدا کرده است که می تواند انتخاب خوبی برای داشتن استایل اسپرت دخترانه باشد. همچنین برای انتخاب و خرید لباس های اسپرت باید توجه ای ویژه به فصل داشت.

انواع لباس های مناسب برای استایل اسپرت

یکی از لباس های مناسب برای شرکت در دورهمی و یا مهمانی های خودمانی استفاده از شلوار جین زنانه زاپ دار می باشد که می توانید با انواع تیشرت و بادی دخترانه ، آن ها را ست کنید و استایلی جذاب را داشته باشید.

کتونی نیز یکی از کفش های اسپرت محسوب می شود که در رنگ بندی های متفاوت آن ها را می توانید در بازار مشاهده کنید و گزینه ای درست برای داشتن استایلی اسپرت دخترانه می باشند.

استایل اسپرت دخترانه با انواع جین

استایل اسپرت دخترانه با انواع جین:

لباس های جین تنها به شلوار ختم نمی شوند و استفاده هر گونه پارچه ی جین در استایل می توانید تیپ شما را اسپرت کند. این روزها خرید مانتو دخترانه جین به شدت بالا گرفته است و اکثر دختران جوان این مدل مانتو را در کمد لباس هایشان دارند.

مانتو و کت های جین تنها به رنگ آبی و یا مشکی ختم نمی شوند و رنگ بندی و نوع پارچه ی آن ها متفاوت است و می شود گفت که در تمام فصل ها می توان از آن ها استفاده کرد و استایل اسپرت دخترانه داشت.

دامن لی که این روزها بسیار ترند شده است، یکی از بهترین انتخاب های دختران جوان می باشد که می توان آن ها را با انواع کت لی ست کرد و کتونی می تواند به پایان این استایل اسپرت دخترانه شیک کمک کند. این استایل بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.

انواع مانتو و پیراهن های چهارخانه:

پیراهن و یا مانتوهای چهارخانه محبوبیت زیادی در بین دختران جوان دارند و بسیار پر طرفدار هستند این مانتوها را می توانید در سایز های مختلف و در رنگ بندی و طرح های ریز و درشت در بازار تهیه کنید.

البته ناگفته نماند که اکثر تولید کنندگان آن ها را اورسایز تولید می کنند که طرفداران بیشتری دارند و مناسب برای هر سایزی می باشد. پارچه های چهارخانه نه تنها برای مانتو و پیراهن بلکه برای شلوار و کت نیز استفاده می شوند. این کت ها در عین رسمی بودن می توانند ظاهری اسپرت را به استایل شما بدهند.

انواع تیشرت زنانه و دخترانه اسپرت

انواع تیشرت زنانه و دخترانه اسپرت:

تیشرت زنانه و دخترانه لباس هایی هستند که در انواع طرح و رنگ و با جنس های مختلفی تولید می شوند که در کمد اکثر خانم ها می توان چندین مدل تیشرت را پیدا کرد. یکی موارد مهم در استایل اسپرت دخترانه تیشرت ها هستند. آن ها گزینه ای مناسب برای استفاده در فصل تابستان هستند.

البته ناگفته نماند که جنس های ضخیم آن ها را می توانید برای استفاده در فصل زمستان و پاییز نیز تهیه نمایید. اما بیشتر استفاده از آن ها در فصل بهار و تابستان است که در جنس های خنک و نخی در بازار موجود می باشند و با انواع مانتو، شلوار جین و انواع کتونی و صندل به راحتی ست می شوند و می توانند استایل اسپرت دخترانه ای را برای شما بسازند.

استایل اسپرت دخترانه با لباس های زمستانی:

در فصل زمستان هم می توانید استایل خود را به صورت اسپرت ست کنید و فقط کافی است لباس های مورد نظر خود را طوری انتخاب کنید تا ظاهری اسپرت داشته باشید. برای این کار کافی است برای انتخاب شلوار به سمت شلوارهای اسلش و یا جین اسلش بروید که همراه با یک تی شرت زمستانه می توانید آن ها را انتخاب و ست خود را تکمیل کنید.

پالتوهای خود را می توانید با هر طرحی به صورت اسپرت استفاده کنید البته پالتوهای رسمی استثنا از این موارد می باشند. رنگ های خنثی را برای استفاده در این فصل انتخاب کنید تا ظاهر زمستانه اسپرت شیکی داشته باشید. می توانید برای تکمیل پوشش خود از کلاه های رنگی و شیک استفاده کنید و از سر و گردن خود بااستفاده از کلاه و شال گردن در برابر سرما محافظت کنید.

استفاده از انواع گرمکن و لباس های مخصوص ورزشی نیز می تواند گزینه ای درست برای استایل اسپرت دخترانه باشد. معمولا بیشتر دختر خانم ها برای استایل ورزشی خود به سمت خرید انواع ست های گرمکن و یا خرید انواع لگ و نیم تنه و … می روند که انتخابی درست برای داشتن استایلی اسپرت در باشگاه های ورزشی می باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید لباس دخترانه و زنانه و هر کدام از لباس های اسپرت و داشتن استایل اسپرت دخترانه باید به سایز و جنس پارچه توجه زیادی داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید .

استفاده از پارچه تیشرت زنانه مناسب برای استایل اسپرت بسیار مهم هستند و باید متناسب با فصل و استایل شما باشد و شما نمی توانید مثلا با خرید روسری ساتن و یا ابریشمی استایلی اسپرت داشته باشید. با توجه به فصل مورد نظر خرید خود را انجام دهید و به دنبال رنگ هایی بروید که مناسب همان فصل باشند.

استایل اسپرت دخترانه با لباس های زمستانی

استایل اسپرت برای مهمانی:

برای شرکت در مهمانی ها می توانید به دنبال تیپ های اسپرت بروید تا در کنار جذابیت و مد روز بودن، استایلی خاص و راحت داشته باشید. می توانید از انواع پیراهن های بلند و فری سایز با یک کنتونی استایلی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید. انتخاب یک تی شرت بلند و لانگ می تواند به شما کمک کند تا یک استایل دخترانه جذاب داشته باشید.

استفاده از شومیزها را فراموش نکنید. انواع شومیز و بلوز در طرح و رنگ های مختلف را می توانید با شلوارهای مام استایل به راحتی ست کنید و استایل اسپرت دخترانه شیک و جذابی را برای حضور در یک مهمانی داشته باشید. همچنین می توانید با خرید شلوارهای پارچه ای و با استفاده از یک شومیز و کتونی استایلی راحت و بی نفص را برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی ها داشته باشید. دامن شلواری ها را برای استفاده در فصل تابستان از یاد نبرید که با انواع تیشرت و شومیز می توانید بی نقص و زیبا باشید.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *